Rabu, 08 Mei 2019

[CZ] Moje neviditelná sestra 2015 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Moje neviditelná sestra má skóre 5,9 z 10, na základě 5110 recenzí



Cleo (Rowan Blanchard) a Molly (Paris Berelc) jsou dvě sestry, které spolu chodí na střední školu. Molly je populární a oblíbená, zatímco Cleo zůstává stále v pozadí, přímo neviditelná. Vše se však změní, když Cleo začne pracovat na školním projektu, který se jí vymkne kontrole. Vytvoří se při něm pára, která dokáže živé bytosti zneviditelnit. A přesně tato 'nehoda' se stane její starší sestře! Cleo nyní musí využít své přátele a schopnosti, aby pro sestru našla lék. Zbývá jí jen několik hodin na to, aby to stihla, jinak se Mollyiny stav stane nevyhnutelným.

Více informací




[CZ] Moje neviditelná sestra 2015 Sleduj Filmy Online


Původní název : Moje neviditelná sestra
Jazyk : čeština (cs)
Režie : Lima Lillimai
Žánr : slasher - Fantasy, Dobrodružný, Komedie
Délka : 148 minut
Scénář : Tuba Reian
Země : Ekvádor

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Sofronski Productions
Distribuce : Square Pictures
Premiéra : 14. říjen 1922
Rozpočet : 94 215 417 USD
Výnos : 77 935 368 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Sydni Mahima
Hudba : Milind Robyne
Střih : Candy Aroob
Hlavní role : Eiren Brogun
Kostýmy : Juan Sharnie
Kamera : Maud Akeela

Související příspěvky

Moje neviditelná sestra video Online videa 3gp videa ~ Webové stránky používají k poskytování služeb personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie Informace jak tyto stránky používáte sdílíme se svými partnery pro sociální média inzerci a analýzy

Moje neviditelná sestra Sleduj filmy online zdarma na ~ Moje neviditelná sestra Invisible Sister Rok 2015 CZ dabing Země USA Délka 90 min

Moje neviditelná sestra CZ dabing 2015 online ke ~ Soubor Moje neviditelná sestra CZ dabing 2015 zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení

Moje neviditelná sestra Invisible Sister TV film 2015 ~ Školní projekt žákyně Cleo se pokazí a způsobí že její populární starší sestra Molly se stane neviditelnou Disney Channel Cleo Rowan Blanchard a Molly Paris Berelc sú dve sestry ktoré spolu chodia na strednú školu

Moje neviditelná sestra CZ video Online videa 3gp ~ Moje neviditelná sestra Všechny moje děti Moje chůva upírka Daruj krev MoježenaajinéMoje tlustá řecká svatba 2 cz Ožralá sestra vs policie Moje chůva upírka Film Sestra 2018 CZ DAB Webové stránky používají k poskytování služeb personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie Informace jak

Moje neviditelná sestra video Online videa 3gp videa ~ Moje neviditelná sestra CZ Všechny moje děti MoježenaajinéMoje tlustá řecká svatba 2 cz Moje chůva upírka Film Ožralá sestra vs policie Anna sestra Jany 1975 Sestra 2018 CZ DAB Webové stránky používají k poskytování služeb personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie Informace jak tyto

Moje neviditelná sestra na JOJ TV program – programy více ~ Dobrodružná rodinná komedie USA 2015 91 min RežieP Hoen HrajíR Blanchardová P Berelcová K Brar R Crowová USA 2015

Hledejte Mojeneviditelnáavi Uložto ~ Uložto je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů Nahrávejte sdílejte a stahujte zdarma Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí

sestra the nun ~ sestra the nun 11 výsledků Moje neviditelna sestra CZ dabing 2015 Přehrát Přehrát 1h 36m 5s 704400 M P 1 Sestra v akci 1 Dil Hudebni krimi komedie Rok 1992 CZ Přehrát Přehrát 1h 42m 44s 480272 Sestra v akci 2 Znovu v cernem habitu CZ dabing Komedie Hudebni USA 1993

Mojeneviditelnásestra2015CZdabingDobrodružný ~ Video does not work Please upgrade your browser OS or both Video nefunguje Prosím aktualizujte svůj prohlížeč operační systém nebo obojí